Gyakran ismételt kérdések

FAQ, gyakran ismételt kérdések

Termékek
A megrendelt bútort egyben kapom meg, vagy össze kell szerelnem?
A nappali bútorokat (sarokkanapék, kanapék, heverők, karoszékek, fotelek stb.) teljes egészében szállítjuk.
A kemény bútorokat (fali szekrények, komódok, TV-szekrények, asztalok stb.) csomagokban szállítjuk önszerelésre
Kivételt képeznek azok a termékek, amelyek termékkártyáján szerepel az információ, hogy nem szükséges az összeszerelés.
A nappali bútorok megvásárlása előtt kérjük, ellenőrizze, hogy az adott modell hazavitelkor elfér-e.
A hálószobai ágyak árai tartalmazzák a matracokat is?
Mivel ügyfeleink eltérő preferenciákkal rendelkeznek a matracválasztás során, nem kívánunk semmilyen modellt előírni.
Ezért az ágyakat külön-külön értékesítjük. Kérjük, tekintse meg a matracok lapot, hogy megtalálja az önnek megfelelő matracot.
Hogyan határozhatom meg a sarok oldalát?
A sarok felé fordulva határozzuk meg. Ha a rövidebb oldal jobbra van, akkor a sarok jobbra nézőnek nevezhető.
Lehetséges-e egyetlen éjjeliszekrényt vásárolni, amikor a terméklapon készletként jelennek meg?
Ha az éjjeliszekrények készletben jelennek meg, akkor nem lehet őket különálló változatban megvásárolni.
Mennyi a bútorokra vonatkozó garancia?
A kínálatunkban szereplő összes bútorra 2 év garanciát vállalunk.




Rendelések
A bútorok vásárlásához létre kell hoznom egy fiókot a weboldalon?
Erre nincs szükség. Mindössze annyit kell tennie, hogy a rendelés leadása után kitölti a szállítási adatait.
Mennyi ideig tart egy megrendelés teljesítése?
A méretre gyártott bútorok esetében a szállítási idő a kiválasztott modelltől függ. Az egyes termékek kártyáján tájékoztatást talál a szállítás hozzávetőleges idejéről.
A raktáron lévő bútorokat 7-14 munkanapon belül el tudjuk küldeni.
Rendeltem, de szeretnék még egy terméket rendelni. Lehet ezeket a rendeléseket kombinálni?
Igen, ha az első rendelés termékét még nem küldték el. Ebben az esetben a szállítási árat a tanácsadóink fogják kiszámítani.
Lehetséges a kárpitozott bútorok anyagának cseréje?
Igen, az anyagok személyre szabásának lehetőségével rendelkező bútoroknál a terméklapon szerepelnek a felületváltoztatásra vonatkozó információk.
Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, akik segítenek a megfelelő anyag kiválasztásában. Tel.: +3618089860
Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet?
A korábban leadott rendelés lemondásához kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a következő címen: info@bogart-butor.hu




Fizetés
Fizethetek előre a teljes összeg helyett?
Igen, fizethet előre (az ár 30%-át), a fennmaradó összeget pedig az átvételkor (készpénzben) a sofőrünknek - külön költség nélkül.
Lehetséges a részletfizetéses vásárlás?
Nem, jelenleg nincs részletfizetési lehetőségünk.
Milyen fizetési formák állnak rendelkezésre?

3 fizetési módunk van:

  • Banki átutalással történő fizetés - a megrendelés teljes összege a bankszámlánkra fizetendő.
  • Előlegfizetés banki átutalással, a fennmaradó összeget a sofőrnek kell kifizetni a kiszállításkor.
  • Fizetés kiszállításkor - fizetés a bútorok kiszállításakor a sofőrnél.

További információkért kérjük, tekintse meg a fizetési módok lapot.


Több bútor rendelése esetén alacsonyabb lesz a szállítási ár?
A szállítási ár a rendelés értékétől függ. Minden 347000 HUF feletti rendelést ingyenesen szállítunk.
További információkért kérjük, tekintse meg a szállítás lapot.
Megkapom a kiszállító sofőr elérhetőségét?
Minden szállítást a saját szállítmányozásunkkal végzünk. A szállítás előtt tájékoztatjuk önt a szállítás tervezett időpontjáról.
Megkapja a sofőr közvetlen telefonszámát is, aki elhozza a rendelését.
Lehetséges a személyes átvétel?
A bútorok személyes átvétele nem lehetséges.
Mi szállítjuk ki a megrendelését, biztonságosan, egyenesen az ön otthonába.



Reklamáció és visszaküldés
Hogyan tehetek panaszt a bútorokkal kapcsolatban?
A reklamációhoz ki kell töltenie a reklamációs űrlapot, amelyet a visszáru és reklamáció menüpont alatt talál.
Lehetséges a megvásárolt termék visszaküldése?
Igen, lehetséges. A visszaküldéssel kapcsolatos minden információ megtalálható a weboldalunkon a visszaküldés és reklamáció menüpont alatt.
/gyakran-ismetelt-kerdesek-s-19.html